torsdag 20 oktober 2011

Något som går rakt in i hjärtat

Ett inlägg av Jannica. Jag har nämligen fått äran att vara hennes brudtärna i Augusti år 2013 och så har hon skrivit så här fint om mig.

Jag älskar dig Jannica <3


Boni. Denna tjej träffade jag då jag började spela för EIF. Det tog inte länge så gick vi o fnittrade tillsammans på fotbollsplanen. Jag har alltid varit fascinerad över Bonis sydamerikanska rötter. Det märks i hennes personlighet, fast hon nog är väldigt "Ekenäsbo" av sig. Boni är himla familjeinriktad, och familjen och vännerna kommer först i allt. Hon tar väldigt illa åt sig, om någon är elak eller om någon gör saker emot principer. Boni är en väldigt passionsfylld tjej, de uppgifter hon tar åt sig, gör hon alltid till 100%. Boni vet precis hur man skall ha det roligt, och med henne har man aldrig tråkigt. Då man hör orden fun, loving person så tänker man genast på Boni. En sprallig, smailande, söt filur som med sina spexiga och kaxiga ideér gör denna värld bättre :) Hon är en tjej som väldigt öppet kan visa sina känslor och åsikter. Boni är inte rädd för andras omtycke, hon gör vad hon vill och precis så som hon vill. Jag älskar Boni för att man kan helt enkelt inte annat än älska denna brud. Hon är en vän för livet, och jag ser fram emot att få fira min stora dag med henne brevid mig.


1 kommentar:

  1. För du är precis värd alla dessa ord, and so much more. Ha en super ljuvlig tid i Stockholm vännen, och hälsa din fina la famiglia. Love you radarparet <3

    SvaraRadera