fredag 7 september 2012

It's Friday! Is It??

Fredag, men det känns inte som det! Kul med helg


Idag har vi börjat en ny kurs i skolan, Datastödd och Stilplanering. Detta är något jag ser fram emot att få kunskaper i, vi kommer att lära oss göra tidningsuppslag och annat intressant och avancerat.


Efter den första dagen kan jag säga att .... hm, vet inte riktigt vad jag skall tycka, kursinnehållet verkar ju vara så bra men idag kan jag nog bara säga att jag inte fick ut något av någonting


Hoppas nästa lektion blir bättre


We Do NOT LIKE FLUMMMMM ! NO ! Or SadLookingFaces 



Idag Var Ullis, Joanna Och Jag Power Puff Pinglorna


Good Friends Think And Act Alike 





Girls Girls Girls



Nails

Efter Skolan Blev Det Spontant FredagsGott I Saluhallen 




Victoria, Vonne, Mia,Kira och Maija

SKÖN HELG


KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar