onsdag 31 oktober 2012

KAOS STRESS KAOS HYPER STRESS

Idag har det varit en LÅNG dag igen, skola från halv 9 till ca.18.30. Började med hår där vi skulle göra fingervågor.. OMÖJLIGT, nej inte omöjligt men väldans SVÅRT. Krävde verkligen uthållighet, nervkontroll, fingerfärdighet och positiv inställning. Mitt resultat blev si så där men öva öva öva, jag vill verkligen lära mig göra detta för det ser så snyggt ut.


Efter det blev det en liten matpaus och sedan gjorde jag en skoluppgift som skall vara klar IMORGON. Ullis var min modell och sedan modellade jag för henne, det är frågan om en tidsepok. 


På sidan om detta har jag försökt fixa ihop andra bilder på PS + fixat på ett litet projekt som lägger fart imorgon 



Flitiga studerande på väg hem från skolan 


Jessica Jag Ullis


En Liten TjuvTitt På Vad Som Är På G



Nu Skall Jag Fortsätta Nörda Hela Natten


KYSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar