måndag 21 januari 2013

MåndagsSkola

Ivonne Och Yvonne Har Flyt 

Idag har vi haft en väldigt teoretisk skoldag, vi började med Forskningsmetodik, jag och Vonne skulle fördjupa oss i Kritisk Teori vilket passade oss utmärkt. En massa flum alla viktiga professorer har att säga så vi fixade ihop ett ordentligt sammandrag på en introduktion i ämnet. Vi har också klart för oss nu vad vi skall skriva om i vårt arbete som är en ''övning'' inför lärdomsprovet.

Efter det blev det PRAKTIK INFO !! OMG, det pirrar i min mage bara av att tänka på att vi SNART skall på PRAKTIK, känns kul men på något sätt så STORT

VART, VAD, HUR, NÄR, KAN JAG, VAD VILL JAG, TÄNK OM OSV 

Forskningsmetodiken Tar Över Skönheten 


PapperPAPPEpAppEr Delade Ut På PraktikInfon


Så Här Vackert Var Det Då Jag Kom Hem Idag 

Nu Lite Nördande Och Sen Lite Lady Line (MAYBE)

KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar