fredag 6 september 2013

Välkomnar Helgen !

Fredagen till ära, början på helgen, avslut på en bra jobb vecka 
äter vi biffig burgare och dricker öl på en mysig amerikansk pub på söder 400 m från vårt hem. Avslutar kvällen med Carlsberg, strunt prat, städfrilla, illaluktande fötter och fniss 

Morgonkaffe, jobb jobb jobb

Fin kille och fina tjejer, njuter av varje smakbit 

Snygg i glasögon, hottast på söder


Ring en vän, tack för hjälpen Janni <3 På menyn fanns över 100 olika ölsorter och jag var tvungen att ta till en livlina, ringa en vän med kunskap inom ämnet. Väldigt god, rekommenderar den varmt för de som gillar lite ljusare ölsorter 


Fredags Kyssar Från En Knäpptyst Lägenhet 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack vännen, jag kommer inte att få dig bort från den pub/baren :D pussen <3

      Radera
  2. Oj va kul då du bloggar aktivt igen! Hann börja sakna dina inlägg. Hälsa Joanna att hon är en hotting i de där brillorna. Stor kram på er! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ber om ursäkt för en dålig uppdatering, så mycket nytt i den stora staden men nu skall jag skärpa mig :) Vad kul att någon saknar mina inlägg :) Ja men visst är hon, skall hälsa henne. Ha det så bra och SNART FLYTTAR DU TILL NEW YORK ! OMG :)

      Radera