torsdag 3 oktober 2013

Sjukstuga/Sömnstuga

Igår flög jag in till Helsingfors, övernattade hos Emma My Love <3 Alltid lika alltid kul<3
Idag steg jag upp halv 8, tog spårvagnen till Meilans och opererades, för jag vet inte hur mångte gången !! ?? Allting gick bra, lite nervöst att få höra att man har puls på 37 som en elitidrottare brukar ha!?!?Att springa i klackar i Stockholm är väl också någon slags elitträning :D 
Har sovit hela dagen och skall nu bädda rent här i skären och sova vidare.. Zzzzzzz 24/7

The ugly truth 



Trötta ögon (+smäll på läppen) precis som det skall vara

Denna helg skall jag bara ta det lugnt på holmen, hänga med la familia bada bastu, ta ett dopp, dricka fammes STARKA kaffe och äta gott. Imorgon kommer min bror och på lördag får jag hänga med syster <3

Groggiga Kyssar Från Finland 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar