måndag 14 april 2014

One-Liner & Rätt Inställning

One: Måndag, trött och analyserande, samt uppskattar vardagen och min omgivning.
 Har lyssnat på min favorit podd Fredagspodden med Hannah & Amanda. ÄLSKAR dem ! I det senaste avsnittet talar dom  om roller man tar eller har i livet, i klass eller i arbetet, vilket jag funderat på en tid nu. ? V em är jag, vill jag vara den, talar jag för mycket, kör jag över någon, kör någon över mig ? I samband med allt de tar upp så säger de detta..  
K L O C K I S

Two: Det har varit lite regnigt och lite mulet här i Vasa. På fredagsmorgonen vaknade jag upp till ett mulet Vasa, gick ner till Vonne. Det första hon säger till mig är att
 '' det känns som att vi bor i en fiskestad'' 
vilket gjorde att jag blev så jävla glad och ÄLSKAR just det vädret. Inget suck om att var är solen, pust stön , blaaa blaaa, vilket jag vanligtvis gör.

Regnskogs inspo fredag och måndag 




Linne och byxa från KappAhl, praktiska och snygga

K Y S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar