tisdag 11 september 2012

Today I Got Some Curls

Idag gjorde vi en kul styling uppgift i skolan, vår lärare delade ut bilder åt allihopa med någon som kanske är lik en eller som har ganska så lika hår, frisyrer som hon hade skulle vi få fixat. Jag var modell idag och Ullis var min Estenom FrissaFixare.



Resultatet.



Kunde tyvärr inte puta+smila som skönheten (prova) Tror nog man måste ha lite mera fyllning i läpparna för att lyckas med


HE DENNAN



Lekte Lite Då Jag Kom Hem Och Tog Några EgoPics 



Efter detta, kastade jag i mig lite mat, stack till jobbet för att fixa skjortor vi skall ha på imorgon då vi skall på ett uppdrag med klassen, snabbt hem, iväg på träning, matbutiken och sen hem och duscha och äta kvällis


Nu skall jag snabbt kolla igenom materialet tills imorogn och sen skall jag SOVA


Känner mig ganska så slutkörd



NatiKyss

2 kommentarer:

  1. Du e nog så fin du, and the curls - wau!

    SvaraRadera
  2. Eva :) Tack snälla, finis !Puss

    SvaraRadera