lördag 14 januari 2012

HAPPY BIRTHDAY BABY <3

Happy 22



Skulle jag vara hemma så skulle vi börja med morgonmål/brunch på sängen och ett glas skumppa.


Efter flera timmars prat skulle vi hoppas i badkaret med ett glas skumppa i handen.



När glasen är tomma och vi ser ut som två russin, stiger vi upp och börjar fixa oss. Vi fixar oss i lugn och ro, byte kläder 100 gånger och funderar vilka skor och vilken väska.



När vi har fixat oss och är Drop Dead Gorgeous från topp till tå, går vi på middag med resten av gänget. Efter förrätt, varmrätt,vin, dessert och drinkar drar vi till krogen och dansar hela natten.



Ha En Bra Dag Min Fina DiscoDiamant <3



Älskar dig

5 kommentarer:

  1. Jee, hihi ^^ vad fint! Precis så!! ^^ "..skumppa, nagellack, läppstift, två russin" Tack min discorubin!
    Älskar dig.

    SvaraRadera
  2. Obs. Man borde bara få se första bilden, mitten, i min dator, då syns inte hur slut jag ser ut! xp hih.

    SvaraRadera
  3. Psst., Men fiilisen var höög!

    SvaraRadera
  4. <3 Vi har ju alltid fiilis! De va en bra kväll och fan vad snygga vi blev på alla bilder :D HAHAH

    SvaraRadera