lördag 7 januari 2012

My Day

Idag har det varit en LYXIG dag. Dagen började med hotell morgonmål, sedan blev det en hel del SHOPPING. Tog en paus och for till Amarillo och åt gott, sedan lite mera SHOPPING.



Dagens Bästa Köp



Kom hem och vila en stund och sedan promenerade vi till Kantarellis. Kantarellis LEVEREDADE, för det första var det helt superfint där inne, mysigt och annorlunda. Vi fick verkligt god mat, körde på tre rätters middag. Blev helt ifrån mig och kände mig väldigt uppvaktad när servitören flamberade mina sniglar vid bordet, det var skitcoolt.




Har Njutit Till 100 Idag Av Allting Och Av Alla <3


3 kommentarer:

  1. ROCKEN!!! SKITSNYGG! Var har du hittat den. Usch vad avis jag e på den, just någon såndärn har jag sökt men inte hittat :( Men dendär var knappast någon billig heller...........

    SvaraRadera
  2. Den är från InterSport och den kostade 400 från början men jag betala 300 för den och det är nog ett bra pris för en sådan rock, man har ju den hela livet ! Märket är ALTITUDE. Äkta dun och håller vatten, den är så varm att man typ kan vara naken under den ;) finns i rött också ! Snabbt till InterSport nu Janni :) Puss

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte att den säkert är därifrån då jag kollade in den noggrannare och såg märket. Men 300... Nee jag tror jag får lida ännu denna vinter och satsa på en sån nästa vinter, för nu måste jag ju spara pengar till Frankrike resan :) Men fin är den hur som helst! :)

    SvaraRadera