onsdag 8 februari 2012

It Was A Good Day Mims

Vandrat på stan och sökte något hjärtligt till Mimas gubbe :D Gick i HM och jag hittade inget eller jo, jag ville nog ha massor men jag köpte inget, skulle nog kunna ta hem en sådan där läckerplansch som finns i HMs skyltfönster nu men nappade åt mig en liten oskyldig broschyr.


Fixade fastlagsbullar (typ) och så fixade jag A Little Something Something For Something



De var mycket godare än vad de ser ut



Vi har lyssnat på Chris Daughtry hela kvällen, han är verkligen GrymtBra. Han kommer att sjunga för mig nu några veckor, det är ett som är säkert.

3 kommentarer:

  1. Namiiiiiiiiiiiiiiiiii!! :)

    SvaraRadera
  2. It really was a good day! <3 Tack för sällskapet Boni! Och det både ser gott ut och smakade underbart! :) Hoppas muffinsarna också smakade bra! :)

    SvaraRadera
  3. It was, tack själv du ! En annan dag igen :) Nå vet du jag borde nog ha tagit ut dem typ 1 minut tidigare .. Fasiken dom ja ju inte alls sådär mjuka där inne. Men jag tror nog tjejerna var nöjda :)

    SvaraRadera