fredag 3 februari 2012

Viva Las IceTown

Hittade inget att lägg på, hade inget i mitt klädskåp som kändes bra så jag fick pimppa en klänning. En helt vanlig TubCoctailBallong klänning med sånt där gummibandstyg på ryggen blev offer denna gång. Klippte bort gummibandstyget och la en säkerhetsnål mellan boobsen på klänningen och sedan köpte jag sidenband som jag sydde fast på klänningen. Hade inte riktigt skor som passade min outfit så jag knöt fast en liten rosett på ena skon.



TADAAAAAAAA



VivaLasVasa var nog riktigt bra idag men det var nog mycket bättre förra gången. Jag och Mia for lite tidigare och in via McD på lite glass, ganska smart när det typ är -50 ute. Är ännu helt frusen och då hade jag packat på mig fullt av kläder. Försöker få värmen tillbaka nu med en kopp te. See ya när jag har tinat upp


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar