tisdag 24 april 2012

Carpelan Cosmetics

Idag Har Vi Varit På Road Trip  Till KVEVLAX


Där Den Fabulous Carpelan Cosmetics Äger Rum







Man Blev Lite Galen Där Måste Jag Säga, Man Vill Ju Ha ALLT


Men Man Är Ju Ingen Miljonär Så Det Är Bara Att Tänka Smart Och Försöka Hålla Tillbaka Så Gott Det Går




Kom Hem Med


An 8-Piece Brush Set Och MineralMakeupPuder Av Youngblood

Matt Övelack Av Essie

En Smart Fransböjare Av Tweezerman

+

MED PÅ KÖPET PRODUKTER

Mineral Primer Av Youngblood Och Läppbalsam Av Murad 

2 kommentarer:

  1. Hej sötis. Jag har funderat på att inskaffa en såndärn youngblood loose mineral foundation. Har använt Lily Lolo nu, men den tog slut, och suktar efter nåt nytt och eftersom du skrivit om dehär youngblood produkterna så tänkte ja prova mig på den. Men jag tänkte köpa det från nätet, från strawberry.net, men herre gud, hur ska jag kunna hitta den rätta färgen nu, då man börjar t.o.m. få lite färg på ansiktet :D käääääk! :D

    SvaraRadera
  2. Ja, o det som jag EGENTLIGEN skulle fråga var att lönar det sig att köpa en såndärn primer också, eller räcker det bara med dendär loose mineral foundation? Vet du? :)

    SvaraRadera