onsdag 11 april 2012

LONG SchoolDay

Idag började vi med en ny kurs: Makeup För Olika Åldrar, Etnisk Och Fantasi. Jag har VÄNTAT och äntligen idag fick vi börja. Vi började med att bekanta oss med MakeUp märket Youngblood Mineral Makeup. Jag är helt SÅLD, fan vad bra, täcker bra och ser naturligt ut. Blir säkert ännu bättre bara man lär sig tekniken o.s.v.  


Idag övade vi på att laga en BRUD MAKEUP (Jannica(AAAAAAAAAAA))



Naturligt men täckande, vackert, glänsande och strålande



MakeUpMakeUpMakeUp



Fixat Av Ulrika Stoor



Fixat Av Mig 




Stannade sedan i skolan för att  vara modell till Joannas LockPortfolio. Kom Hem 19.45 


Kul hade vi i skolan med Joanna för fy fan vad ful jag var i permanentkrull (kissade nästan på oss när hon tog ur rullarna) Hahaha



Jag skall ALDRIG laga permanent




Nu skall jag kolla en film och sedan börja söka mig till sängs, imorgon  06.00 sticker jag iväg till Helsingfors



Kyss



2 kommentarer:

  1. Åååååh vad roligt att du fått en liten inblick i bröllopsmakeup.. Du kommer att laga mig fin, hoppas jag ;) No pressure ;) Tiiihi, vad rolig du ser ut i permis :) Michael Jackson i kort hår :D

    SvaraRadera
  2. Jaa, det vad superskoj, svårt och krävde perfektion. NO PRESSURE, nej inte alls :D Permanent !! SO NOT MY STYLE :)

    SvaraRadera