torsdag 7 november 2013

Tolv Timmar + lite till

Welcome To Stockholm Babor

Idag har jag agerat fotograf på ett event. Ett Babor event. Kan varmt rekommendera produkterna till dem som inte hittat det rätta märket och de rätta produkterna för just sin hy. Ni kan gå in på Babor-Sverige (uppdatering pågår) för att läsa mera, vill ni veta mera om produkterna och företaget nu, klickar ni in er HÄR

Nästa fredag skall jag få mig en omgång av dessa produkter, återkommer med vilken serie som passar min hudtyp bäst.

Bjuder på ett litet smakprov från eventet


Babors lyx de la lyx serie Sea Creation




Eva (min nya idol) Och Lisa


Goodie Bag Till Alla 

Inspirerad till 100 och Babortjejerna är verkligen kvinnor med (svensk)sisu, de är kunniga, professionella och man ser verkligen att de har en passion för det dom gör. 

Natt Natt
Puss Kyss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar