måndag 4 november 2013

Utskällning och finbesök

Hej, ber så mycket om ursäkt för dålig uppdatering. Hade fin besök över helgen som klagade på dålig uppdatering, samt ringer Mamsen och gnäller om att jag inte skrivit på länge. Så NU skall jag skärpa till mig lite.

Ann-Sofie och Jannica tog båten över från Åbo för att komma och kramas med mig. Steg up 6.00 på lördagmorgon och promenerade iväg till hamnen för att möta upp dem, kramkalas. Vi gick hem och väckte två tutor, därefter serverades dunderfrulle. Sedan blev det shopping, på kvällen dansade vi i takt till två makalöstduktiga killar som spelade trummor på Drottninggatan och efter det åt vi på Bistro Bestick (rekommenderar) och drack ett glas rött. Nöjda tjejer traskade hemåt, det blev "malan" kväll, gott och blandat, snack och skratt. 
Söndagen inleddes också med en frulle som varade i 2/3 h, så härligt att bara kunna prata om allting med sina vänner utan att någon dömmer en. Healthy talk !
Efter en sista shopping runda promenerade vi runt i ett mörkt och ruggigt Stockholm. Avslutade allting med mat på söder, åt den godaste hamburgaren jag någonsin ätit,
 MUMS ! 

Två fina, två saknade, två riktiga vänner

Tack för allting, kyss 

2 kommentarer:

  1. Det var SÅ härligt att se dig <3

    SvaraRadera
  2. Tack för allt gollegumman :) Underbart att ses. P.S. mamma blev helt crazy kär i klackskorna, och tyckte att jag borde donera andra paret till henne. Men jag sa att hon kan endats få låna dem nångån, är själv så förtjust i dem ;) hihihi. PUSS <3

    SvaraRadera