onsdag 30 maj 2012

Gårdagens Ollis

Igår Var Det Sista Ollis Tisdagen Med Några Tjejer På Klassen, Lika Kul Som Alltid, Smakade På En Ny Shot (Sugar Kiss) It Was Good, Visste Inte Att Min Vän Joanna Var Så Språk Begåvad Och Kunde Typ Sjunga Alla Pop Låtar På Spanske (Kissade Nästan På Mig Som Jag Skrattade)



Sista Riktiga Skoldagen 


Idag var det sista dagen i skolan, 3 mån tills vi är samlade igen. Lite ledsamt tycker jag verkligen att det är, tillika som det skall bli grymt skönt med sommar, jobb och fotboll. Men kommer verkligen att sakna allt och alla. Vet redan hur taggad jag kommer att vara dagen före skolan börjar igen (som ett litet barn som skall börja skolan) 


Efter skolan var jag och jobbade lite, har varit igång nu från halv 8-19.00 utan någon paus. Skall nu varva ner lite och ta och läsa på lite finska tent som jag har imorogn.



Kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar