torsdag 3 maj 2012

Visiting Strömsö In My AppleJeans

Idag har vi varit till Strömsö på studiebesök. Vi gick runt och kollade hur allting såg ut och hur de hadde byggt upp de olika rummen, hur de hade använt ytorna för att få det att se större ut. Anna Påfs-Streng är den som tar hand och hjälper med allting bakom kulisserna, hennes huvudansvar är att klä dem men hon är också med och fixar rekvisitan inför varje inspelning.


Här är några bilder jag tog från dagen.







Köket var mitt favorit ställe, de var så snyggt, rymmligt och där fanns ALLT.


LJUVLIGT





Två lite udda och kul lampor



Bibloteket som du Ann-Sofie skulle ha gilla, för det var Lila



Tack För Brallorna Annalena<3


My AppleJeans


4 kommentarer:

  1. Kanske biblioteket sku vara en perfekt lugnande plats för tillfället. <3

    SvaraRadera
  2. <3 Jag kan fixa ett sådant bibliotek till dig här i min kämppä, och så skulle jag servera dig med te och nybakt bröd <3

    SvaraRadera
  3. [...] var nämligen dit på studiebesök. Tyvärr lämnade jag själv kameran hemma, men du kan kolla in Bonis blogg om du vill se [...]

    SvaraRadera
  4. Kiva att de passade! Puss.

    SvaraRadera