torsdag 10 maj 2012

Riitta Vaara vol. II Day ONE

Dagens Tema Var Att Vi Skulle Lära Oss Att Sminka En Etnisk Modell


Blev Dock Mycket Tid Till Att Få Vara Kreativ 



Jessica Blir Fixad Av Mia, Looking Good



Ullis Blir Fixad Av Satu, Riitta Vaara I Bakgrunden



Ullis Är Så JÄVLA SNYGG, Helt Sjukt ! Hottis Som Passar I ALLT


Kom På Hennes Look A Like Idag


Linda Bengtzing



Sara Som Blev Fixad Av Joanna, Looking Good, Sara Har Helt Ljuvliga Ögon Och Jag Älskar Hennes Fräknar



Sofia Fixade Camilla Till Brud, Vackert.



Frida Och Linda Får Hjälp Av Riitta Då Det Fixar På Sin Modell



Jag Fixade På Kira



Min Modell



Hennes Hy Är Helt Ljuvlig Och Jag Älskar Den Gröna Färgen På Henne, Något Nytt Var Att Jag Använde Mig Av MörkLila Rouge



Imorgon Blir Det GALET OCH INTENSIVT


FANTACY HERE WE COME


Night Night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar