tisdag 12 juni 2012

I Forgot To Tell You A Little Story

Gjorde bort mig ganska bra här på måndagen. Min tränare Kris skulle plocka upp mig påvägen till SoccerSchool, jag skulle vara ute halv 8, blev några minuret sen, såg att han redan var ute och väntade, sprang över vägen (Vasa Yrkeshögskolan) där det står MASSOR med sommarstuderande. Solen skiner så jag ser inte riktigt in i bilen, ser att det sitter någon i framsätet så jag skall gå och sätta mig där bak. Försöker ta upp dörren 1, 2, 3,4,5 gånger men det går inte. Kollar sedan in i bilen och DET ÄR INTE KRIS BIL. Damen och herren ser på mig och undrar säker vad jag håller på med, jag bara tänkte O SHIIIT, gjorde jag just det där ! Ser på dem, vinkar och skrattar bort det lite. Tur så kommer Kris direkt efter att jag vinkat av dem så de såg att jag hoppade in e en  EXAKT likadan bil som deras.


1 kommentar: