måndag 4 juni 2012

It Was Saturday And We Celebrated

Summer Has Began


Började dagen med ett härligt och efterlängtat morgonmål hos min andra familj, The One And Only Nyholms. Efter det blev det häng på stan med mamma och sedan fixa sig färdig för fest. Lunch med familjen och lillebrors vänner på Bossa Nova.



Brors bäste vän har ganska så ljuvligt hår skulle jag säga



Efter det blev det dags att fira en vacker student, Josefine Sjöblom




Mamman i huset är nu officiellt Bree Van De Camp



Efter att jag smakat på allt och firat den fina tjejen i blått och vit hatt tyckte jag att det skulle bli dags för mig att korkka min skumpa, så jag körde hem där Emma plockade upp mig. En sväng till Kimmen och sedan till Laura för att dra igång på riktigt. Efter några glas hos Laura stack vi iväg till ETTAN, kööööööööööö köööööö och kööööööö, till sist orkade jag inte mer, blev arg och frusen. stack till Knipan för att värma mig med lite kakao och några shottar. Efter 1 h gick vi tillbaka till ETTAN där det stod typ 5 pers i kö. Glatt gick jag och Laura in och dansade oure ass off i några timmar.




We Had A Blast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar