fredag 8 juni 2012

My Friday

Började Med Tent  Som Gick ??? Jaaa, Vet Ej ??



Sedan Blev Det CykelTur Och Lunch Med Jess. Efter Det Inhandlade Jag Nya Skor (Tack Mamma)



Sedan Blev Det Lite Catering Jobb På En Privat FirmaFinneFest



Slutade Kl.10 pm Men Vädret Var Så Underbart Så Jag Ville Inte Än Gå Och Lägga Mig, Jag Och Jess Tog En CykelTur Längs Stranden. Hittade Gungor Och Kunde INTE Motstå. 


JAG ÄLSKAR ATT GUNGA, Det Är Som Att Vara Lite Små Lullig.





Solen Går Ner Och Vi Cyklar Hem




Bilderna är väldigt suddiga, jag har haft min pocketkamera med mig idag. 

Nu säger jag godnatt och vilken bra dag jag har haft. Imorgon blir det en lika bra dag om inte bättre. Börjar med träning kl.10 am och kommer att sluta på Starmpen med SusieQ, däremellan blir det Jobb och Herr Match.



NatiKyss


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar