tisdag 5 februari 2013

Dofter,Luckor,Skrot,Papper,Plast,Porslin

En väldigt bra skoldag

Vi började med Företagsverksamhet och det är alltid lika givande, gick igenom hur man bygger upp allting och allt vad en visualist gör och tänker på, jag tycker detta är väldigt spännande och intressant. Vi hade fått en uppgift där vi skulle gå in i en butik och ta i beaktande allt som var bra/dåligt och fundera varför det såg ut som det gjorde (baktankar, metoder och dylikt) 

Efter det blev det mat och sedan KREATIVITETS SEMINARIE, det var SÅ roligt,intressant och spännande att få se allas arbeten och att få höra vad alla hade för baktankar och intressant hur vi alla tolkar olika och fungerar olika.
Verkligen fint, blev nästan lite rörd eftersom alla hade så personliga verk och jag var riktigt varm i kroppen efter allt jag fått se och höra


Efter Att Jag Presenterat Min Moodboard 


Joannas Och Min Moodis 

Nu skall jag en sväng till stan för att hämta foton jag har framkallat (de jag tagit från lördagens fest med min 1 € kamera) och ikväll sticker jag iväg till Vonne och nörda

SMACK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar