fredag 22 februari 2013

GårdagenVarFullbokad

Började med en lite annorlunda skoldag, lyssnade på tre stycken lärdomsprov. De var alla väldigt intressanta och väldigt bra gjorda, blev inspirerad och lite taggad. Lunch, samtal om praktik (som jag har lite panik över) Vart?Hur?Vad? Aaaaaa!
Runt två tiden stack Ullis, Kira och jag till stallet Hubertus, detta för att kolla omgivningen och rekvisita till vår image fotografering! Klockrent, ALLT ! Detta kommer bli bra vet ni, vi hoppas på att få någras hakor att falla. Jag är verkligen inte van med hästar eller stall så fick lite panik och började skrika när jag mitt i allt stod vid en jävligt STOR häst, det luktade skit men bra gick det och roligt var det :D
Efter det blev det utredning med marknadsföringsteamet angående Sverige turnén, KVITTOOOON KVITTON KVITTOOON ! Men efter någon h var allting upprätt och nu väntar jag bara på att pengar rullat in som det ska ! Kvällen tillbringade jag med Vonster, vi kollade resor till mig men INGET napp :( Har nämligen bestämt mig för att jag skall till solen ! Så hoppas på att hitta en resa tills imorgon
På tåget ner till Söder(n)

MorgonTrött Med Vonne


Ett Av De BÄSTA Omslagen Jag Sett
ÄLSKAR ALLT MED DET 


Susies Tipsar 


Från VeckoRevyn 1938 !


Finaste Hästen Jag NÅGONSIN Sett ! OS Häst, soon to be a highfashion king 

KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar