onsdag 21 november 2012

HeVaHe O HeVa Toppen

Gårdagens Utgång Blev Success


Vi släppte verkligen loss och firade att vi varit så duktiga, lite kvar än. Var så på G att det även blev några fler glas än tänkt. Det var mycket folk på Ollis, blandat och bra. Jag och tre andra från klassen deltog i en tävling som mitt i allt ordnades, plötsligt stod man på scen och dippade en tampong i en ölflasska medan mina lagmedlemmar blåste upp en ballong (Sofia) Headbanga med en stegmätare i pannan (Jessika) och Vonne skulle leta upp en kondom från publiken. Vi var först färdiga, och slut spurten var att man skulle gå tusenfotingen runt hela baren, efter några sekunder hoppade vi på scen som VINNARE. YEA


20121121-155149.jpg


Me Jess Kira


WAAAAAAAAAAYYYYY



20121121-155200.jpg


JESS


20121121-155209.jpg


Träffade Också På Denna SnyggingBoxaren JoJo


Idag var det aningen tung att stiga upp men blev ganska så snabbt pigg och taggad för skolan, vi har idag planerat assecoarer. Har en skiss och det mesta på klart vad jag skall göra, får se imorgon hur det blir. Bläddrade lite igenom nyaste vogue och hittade denna vackra bild, älskar hela allting, VILL HA DET PÅ MIG IMORGON TILL SKOLAN, I Don't Care 


20121121-155217.jpg

Har fixat på bilder och försöker få ihop en portfolio som skall in på fredagen, nu blir det en lite PowerNap och ikväll skall jag SVETTAS!!!!! FUUUTSAAAAAAAL (I Feel Like A Kid)



SMACK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar