torsdag 22 november 2012

Tänker På Skola Och Snö

Idag började vi 10 med möte, gick igenom lite vad som hänt under skolåret So Far och utvärderade kurser vi haft. Vi bokade även in ett datum för julfest, VILKET JAG SER MYCKET FRAM EMOT.


Efter maten blev det KREATIVITET, vi pysslade på och skapade våra egna accessoarer som vi möjligtvis kommer att använda i vår Fashion Show 2013


Jag fixade ihop en hatt, den är inte riktigt färdig än så ni får se den LATEEEER


Hemma Runt Halv 5 Och Stack Till Gymmet


20121122-203054.jpg

En uppgift vi fick idag, vi skall parvis skapa 2 outfits, en i folie och en av sopsäckar. LOVE IT och är TAGGAD till 100



Imorgon Skall Sofia Agera Modell


En Liten Sneak Peak På Vad Jag Har I Tankarna



Bilder Från pinterest.com 


Jag Älskar Nog Min Skola Fast Jag Ibland Skulle Kunna Slita Av Mig Håret På Grund Av All Stress Och Press



SMACK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar