onsdag 28 november 2012

Torsdag, Onsdag Menade Jag

Har varit aningen lost idag! Inte riktigt i kontroll av vad som händer runt mig och har mycket som stormar på i hjärnan. Helgen i Tammerfors fick jag en liten utskällning av min bästa vän Ann-Sofie, ''Jag blir så arg då du inte visar att du är ledsen! Man måste få vara ledsen'' och vad kan jag säga annat än att hon har så RÄTT (tror det är ganska hälsosamt). Vet inte varför jag har så svårt med det..då jag annars är en känslomänniska. Lite har jag lärt mig och bättre skall jag bli och vad skönt det känns efter att man fått böla lite. Igår kväll var jag LEDSEN, Idag på morgonen var jag LEDSEN men efter ett samtal hem, mess med vänner och en dag med mina fina studiekompisar kan man ju inget annat än vara glad. 


Jag är lyckligt lottad skulle jag säga 


Efter skolan for jag med Joanna och hennes kille Johan och handlade, vi hann även med lite jul inköp. 


20121128-174325.jpg

My Green Love Som Jag Fick Av Ann-Sofie (tidig julklapp)


20121128-174351.jpg

Gould,Red And Sparkle För Endast 11 €



Mat I Magen, Skolgrejs Och Sedan Iväg På FutsalTräning


KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar