tisdag 13 november 2012

KUND KVÄLL

En BRA Och GIVANDE Dag


Vi började dagen i skolan där Lotta(lärare) visade demo på hur man klipper från långt till KORT kort. Mycket givande och praktiskt. Senare blev det studiebesök på HairHouse i GamlaVasa, det var ett givande studiebesök, Mia berättade om sin egen bakgrund och hur hon gått till väga för att starta eget. Hon berättade även om trender som hon sett nyligen då hon var till Paris 


Idag har vi haft KUNDKVÄLL med klassen, Color Me Chic hette vårt ''event'' Det var tjejer från Peffan som traskade in i salongen, NIO stycken snygga brudar, alla blev nöjda med sina hår och Hotta var de då de gick hem. Imorgon skall jag visa vad jag gjorde på min kund, tog en tid men jag (och min kund) blev nöjd med slutresultatet. 


När vi plockat ihop allt slog klockan 10 pm, gissa om vi var trötta och HUNGRIGA (blev en visit till SubWay)


Nu har jag planerat färdigt inför morgondagens UppSättnings Portfolio som skall göras på en modell under lektionstid . Upp till kl. 7.00



20121114-000803.jpg


GodNattKyssar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar