fredag 24 januari 2014

Burger Queen

Idag har vi vaxat i skolan, det var kul och på något underligt sätt tillfredsställande. Efter skolan var jag snabbt hem, bytte kläder och sedan tog jag en fredags fika med Jess på Sweet Vaasa. Vi talade om det omtalade projektet Mars One... spekulerade om det och ärligt sagt vet jag inte vad jag skall säga, tycka eller tänka. Sen iväg till matbutiken där vi tog en paus bland hyllorna och försökte räkna ut om man kan ''skapa'' ett samhälle samt en befolkning med endast FYRA personer utan att det blir incest..

Ställde igång med lite hemlagad burgare, sallad, öl och vin för Vonne som jobbat hårt hela dagen. Jobbar man Nine to Nine så förtjänar man en burgare och en kall. 



Nu är klockan 5 före 02.00 och jag skall slurpa i mig det sista av fredagsvinet och sen i säng, imorgon väntar brunchdate med  Hanna 11am

KYSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar