måndag 13 januari 2014

Vädret Får Mitt Hjärta Att Slå Lite Snabbare

Morgontrött och frusen, men efter att jag kikat ut vaknade jag och idag har det varit mitt favoritväder. ÄLSKAR detta väder och jag blir alldeles glad, energisk och busig i kroppen. Kan inte behärska mig då det är vindstilla, frisk luft, snö på marken och solen skiner. Himlen är sådär perfekt blå, solstrålarna träffar rätt och det mesta ser vackert ut + att det knarrar sådär härligt under skorna då man går.





En bra dag i skolan, engelska och handledning. Fick också veta en rolig nyhet om en klasskompis som varit duktig och har via praktiken öppnat stora dörrar som hon om en snart framtid skall få öppna. Glädjerus i kroppen på en måndag, bättre kan inte en ny vecka börja

Kvällsplanerna är träning med mitt nya lag PEIK, så det är bara att klä sig varm för ikväll skall vi ut och länka några km

Hoppas Du Haft En Bra Dag

Kyssar Från Ett Kyligt (-12) Vasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar