söndag 12 januari 2014

Classy Look


Classy På WasaTeater

Bakom mina kulisser var det allt annat än classy innan jag skulle iväg på föreställning..

Håret åt helvete, sminket rinner och jag är tidsoptimistiskt fortfarande allt för sen, står naken i badrummet då jag borde vara på väg, tar en klunk av mitt vin och springer fem minuter senare ut till en taxi. Snö yra både ute och inne i mig







SVART OCH VITT

GULD OCH SILVER

klädkod för kvällen var vida svart kostymbyxor, ett linne som visar klyfta, vit kavaj och klackisar

En bra lördag, teater, tjejer, mat, vin, öl, snack, skratt och dans

KYSS

PS. Det är SÖNDAG kära vänner och jag har en söndagslåt till er,
 lägg er bekvämt och kasta upp fötterna.
Lyssna på denna söta tjej Ida Maria, så duktig


själv är jag inne på 11 gången


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar